Game Lizards

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Tims Minecraft Äventyr #1

Av Game Lizards - 24 juni 2012 22:22

Hej!
Jag har gjort min första gameplay-video någonsin och jag har lagt upp den exklusivt på denna bloggen!   


Det kommer säkert fortsättningar på denna. :)

 


Jag kör nog legit Minecraft nästa gång. När jag själv såg på videon så tyckte jag själv att jag lätt konstigt när jag snackade. Men jag tror att det bara blev så typ när jag gjorde den videon och det var ju typ första gången jag gör en gameplay med "commentary", så jag är inte så van vid det än.

 

//Tim



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Game Lizards - 30 juni 2012 14:39

South park: The stick of truth är ett kommande rollspel av Obsidian (fallout: New vegas) manuset skrivs av skaparna av south park serien Matt stone och Tray parker. I trailern (http://www.youtube.com/watch?v=T7F4bPwBWQw) så pratar Cartman med dramati...

Av Game Lizards - 29 juni 2012 22:15

Du hamnar i en blockig värld, hugger ner träd, gör en bas där du kan skydda dig mot nattens terrordåd (monster), skaffar mat så att du inte svälter ihjäl, minar, skaffar bättre och bättre verktyg och bättre rustning,gör en "Nether Portal", utforskar ...

Av Game Lizards - 29 juni 2012 20:02

NY ERSIONEN AV SYNDICATE ÄR HÄR MEN ÄR DEN I SAMMA KLASS SOM ORGINALET. Syndicate var från början ett strategi spel från bullfrog studios om komm ut 1993. Nu har svenska Starbreee studios använt sig av Syndicate licensen och gjort ett fps d...

Av Game Lizards - 27 juni 2012 16:00

lite försent men vinaren av omröstningen där ni kunde rösta på vilket spel jag (Andreas) ska recensera och vinnaren är... SYNDICATE !!! lite oväntat recensionen kommer på fredag kl 21.00 // Andreas ...

Av Game Lizards - 27 juni 2012 15:22

Tjena här får ni litte spel musik One final effort från " HALO 3 " http://www.youtube.com/watch?v=pTi7LrXxbOI Theme songs för metal gear solid 1,2 och treans intro låt. Ettans theme http://www.youtube.com/watch?v=zqqq8uqSDnk Tvåans theme so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad borde bloggen mer inehålla ?
 recensioner
 förhands tittar
 spelnyheter
 tävlingar
 personliga inlägg
 videor (Tim spelar minecraft t.e.x.)
 trailers
 artiklar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mario

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards